1;a agilityn!

Precis hemkommen från agilityn.
Var riktigt, riktigt kul!
Första banan som var så fick vi nöja oss med en bit av banan bara , för Troja missade en del hinder och så men hon hoppade fint över 3 hinder och så sprang hon igenom den röda tunneln, wooho. var rädd att hon inte skulle fixa den! Så där nöjde vi oss då.

Sen när dom vände på banan så gick det KANON!
Sista vändan missade hon bara lite grann, hon blir riktigt snabb och svår att hinna med, men hon var sjukt duktig för att vara första gången!! hoppade hela banan på 10 olika hinder.
Så då blev man så glad!
Eva som håller i det trodde att vi tränat för instruktör, men icke då, självlärda :)
Men det är en del saker jag som förare måste träna på. och framför allt skaffa mig bättre kondis!!
Men jag är sjukt nöjd över denna gången, speciellt att hon utan tvekan klarade båda tunnlarna! både den raka och böjda! woohoo!Min lilla stjärna ;)

Så nu ska jag ner och pyssla om henne lite, käka middag , duscha och sen bums i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback