Agility!

I natt dröme jag om att jag och Troja vann en agilityklass-haha!
Så i dag är man ledig och på förmiddagen har jag monterat upp agilitysakerna i mammas trädgård och så har vi hoppat och haft oss :P
Däcket går suveränt! Slalomen tränade vi på 5 pinnar, jätteduktig bara att hon har lite bråttom  så hon missar, men hon tycker det är så himla kul!!
Sen körde vi lite uppletande och hon var väldigt trött efteråt kan jag lova..
Ska nog packa ner lite roliga saker i väkan och köra lite mer uppletande på vägen upp till mormor och morfar i dag.
 Dom bjussar på fisk ;) MUMS!
Så då kan vi passa på att göra något kul på vägen, måste jobba mycket mer med överl'mnandet.. Troja tycker att det räcker att släppa sakerna 5 m från mig," -jag hämtade den ju, det räcker väl??"
haha!

Nu sitter hon på soffryggen som en kisse och spanar efter roliga saker ute på vägen :)

Och jag ska hoppa in i duschen!


hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback