Att vara florist.

Ja att vara florist är inte så himla tråkigt egentligen.
Iallafall inte i dag :)
haft så trevliga kunder, riktigt kul  att jobba i butik sånna dagar.
Morgonen började bra när en liten farbror knatade in och stod här och pratade politik och sånt med mig i typ 20 minuter haha, jag sa att jag verkligen inte brydde mig om vilket parti man håller på, men han envisades att kalla mig moderat hahaha! Jag sa att jag inte riktigtkunde hålla med om det.  Men han var jättetrevlig!
Äldre människor har så mycket att berätta, dom har avrit med om lite mer en man själv varit.
Sen nyss kom en tjej in som man också kunde prata med massor, så kul med glada kunder!
Även om jag sagt 1000 gånger att jag itne vill vara floristlängre så är det endå jäkligt kul! & jag tror det passar mig jäkligt bra endå. men vi får se vad man blir när man blir stor ;)
Annars har dagen gått rättfort här. VIPS så var klockan redan 14.30..
Ska strax börja med kylen, för imorrn hinns det inte med.

Men först lite kaffe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback