Dålig inställning?

Haha sitter på jobbet nu, jobabr själv i dag.. kom just på att jag har en dålig inställning till dagen..
Jag har gått in för att det kommer bli super lungt och jag kommer få det jättetråkigt.. haha
Men vet vet, kanske blir värsta mycket folk istället?

Jag har börjat städa massa, tänkte att dagen kanske skulle gå fortare då, så jag rensade alla fack bakom disken, torkade ut dom och ställde tillbaka allting i ordning.. tänkte att "Nu har det gått över en timma"
eller hur va.. 30 min gick det.. haha.. :P

Men sväris kommer om någon timma och lämnar snus och håller mig sällskap ett tag!

Inte jag som bryggt kaffe, så då är det drickbart :P nee, jag kan faktiskt brygga kaffe, men det blir alltid godare när andra brygger.. :)

Förresten så sa ju vetrinären till mgi i går att INTE läsa för mycket om trojas åkomma.. där fick jag.. bara för att jag googla så mcyket på det i går och såg läskiga bilder så drömde jag såklart mardröm om att jag ahde massa sånna där äckliga överhela mig.. skitkul :)

Ne kaffe och lite hundkollande =) Troja vill ju ha ett syskon har jag bestämt, eller snarare att ricke vill ha en hund uppe hos sig ;) Jag kidnappade ju emd mgi Trojsan ner hit ;) men det blir nog endå inte förrän nästa höst.. men det är alltid kul att kika runt och läsa lite.. vill ju "byta ras" tror jag.. men jag ska aif drömma runt lite på nätet nu! 

Bloggar säkert senare :)


Kommentarer
Anonym säger:

Fralla!

2009-11-10 | 12:49:38
Rickard säger:

Fralla!

2009-11-10 | 12:50:08
nizze säger:

med skinka,ost,gurka å sallad på??

2009-11-10 | 16:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback