En ÄLG

Jag har aldrig sett en älg nära, men i dag fick ajg mig en överaskning :)
Var uppe hos mormor och käkade middag med hälften av släkten :P
så gick jag och Troja ut på baksidan för en kissning, så brakade det till i grannens buskar och så kom en stor bauta ÄLG, en tjur med stora fina horn :D
Så sprang han bort på stigen och så in i skogen , knakade i hela skogen efter honom, så himla stor!
Det var häftigt!!

maten var kalasgod som alltid, men efter maten så tänkte jag väga mig, ställde mig på vägen och fick en chock..
jag har gått ner mega mycket sen jag kom hit.. Äter ju inte middag alla dagar efetrsom jag avrit så trött.. så jag får skylla mig själv. har ju bara blivit en liten Billys till lunch..
Så nu måste jag käka upp mig ett par kilo.. speciellt med tanke på min fina nyårsklänning =)
På nyår blir det båten och käka nyårsmaten! JUMMIE!

Ne strax sängen!

Kommentarer
Tallefjanten säger:

Hur mycket väger du nu då? Jag gick ner i hallstavik också men gick nog upp lite nu i veckan igen. Väger väl runt 69 kanske! =)

2009-11-08 | 01:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback