En biverkning?




I natt(går kväll) när mamma släppte in Troja till mitt run, jag gick och la mig tidigare, så höll hon på och hulkade massor i sängen.. men som tur var så kräktes hon inte..
undra om det kan ha varit en biverkning? eftersom det var förta dosen i går..
Står alla slags biverkningar på kartongen.. hmm..


I dag blir det jobb, får stjuss ner av mormor som kommer och hämtar Troja vid halv..
Så hon får studsa omkring med mormor och morfar i dag, då blir hon glad!


Har köpt ett täcke till henne också, fyndade hem ett på tradera, vill ju inte ha ett tjockt eller något "gulligt".
Så hittade ett svart regntäcke med fleecefoder, perfekt!
Bra att ha på agilityn m.m
Köpte även en borste till henne där.. skulle vara bra, så vi får se!

Kan ju tillägga att jag inte är speciellt sugen att stå i butikl i dag.. jag har fått världens sån där underbordare, mitt på hakan.. skitfint..... Får alltid en sån på hakan 1 gång i månaden ...  det är så kul.. jag lovar...


Nä nu ska jag börja klä på mig och Trojsan för snart kommer mormor!


hejehj

Kommentarer
Ela säger:

haha, Inombordare heter det ju! :P

2009-11-12 | 10:44:05
Bloggadress: http://trattsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback