:(

Nu har älsklingen åkt igen.. lika fort som han kom så åkte han igen.. :(
Men snart är det fredag igen och då kommer han :D
så då blir det hela 2 dagar!

Ricke fixade även ett antivirusprogram, (det andra hade visst gått ut) och självklart hade jag virus ;)
Men nu är det borta så då kanske datorn blir lite piggare?

Agility ikväll! Jag ska satsa mest på att träna slalom och däcket, så troja lär väl tycka att jag är småelak som inte tänker springa och hoppa bana :P

Innan dess ska jag lägga mig och läsa Idun, som jag fick i går av mamma!
Den verkar lika bra som Freja! jag fastnar verkligen i sånna böcker..
Har dessutom en massa fler pockets ligggandes brevid sängen som bara väntar på att bli lästa :D
Så jag ska lägga mig och läsa lite nu!



Hejdå!

Kommentarer
Madelen säger:

De böckerna är skitbra!



Låter lite som om du jobbar ungefär som mig. Dagarna går i ett, jag har tur som är ledig under helgen. Men jag ser till att fylla veckorna med långpromenader, träning på Spegeln och träning med hundarna så veckodagarna rusar iväg.

2009-11-17 | 09:29:37
Bloggadress: http://k9kiwi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback