Första snön!

Inte första för hallsta kanske, men för mig =)
Msyigt, men synd att den försvinner så fort , fortsätter att vara grått och trist..
Märks att man blir påverkad av vädret, för jag var lite väl sen upp i morse ;)

Har varit ner till veterinären nu och bokad tid för Trojsan.. min lilla otursböna..
Hennes oturslista går ju att göra hur lång som helst snart..
getingbett, pinne i halsen, isbadande, haltande, mjölkstockning m.m..
Fick trilskas lite med receptionisten för att få en passande tid ;)
Fick liksom välja på Måndagmorgon eller fredags eftermiddag..
På måndagmorgon har jag öppningen här i butiken och tills på fredag vill jag inte vänta.
Så jag fick en tid kl 13 på måndag istället hihi.. :)
Så nu ska Trojas knöl undersökas och hennes fina kala fläck kollas..
Men hon är ju pigg som en lärka så det är ju förhoppninsgvis inget allvarligt..

Nu sitter jag och väntar på att Muppsala ska komma med blommorså man kan fortsätta med ebställningarna..
men dom är så jäkla sega...,.!

Sen är jag jäääättekissnödig hahaha, för er som vil veta liksom.
men kan inte gå och kissa förrän Pelli kommer tillbaka :p
Glömde gå på toa innan hon stack!
FRAMFÖRHÅLLNING! not..


Hejdå"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback