Gloapa... Uppdaterat

2 veckor i rad nu har våra efterängtade leveranser av diverse julsaker kommit just när jag jobbar hahaha
Så nu ringde jag pelli så hon ville nog komma ner och kika (och hjälpamig bära in alla kartonger)
Så nu är det ceacar collection som kommit, grymt fina saker!

Hursomhelst så tycker vår budkille att det är så himla kul att leverare hit för jag blir alltid så glad , hmm.. 2 ggr har jag avrit här när han lämnat.. aa, plus en reklamrulle då..
Men endå, fast kalrt man blir glad,.
Så kånkade han in en tung sak och så skulle jag ju skriva under och fick se att han hade en armprotes..
Dumhuve jag kännde hur jag glodde.. fan så pinsamt.. men det bara blev att man glodde..
Så skäms på mig som är en jäkla gloapa! hatar när det blir så där, man känner hur man verkligen glor... usch!


Annars har jag faktiaskt itne gjort så många knop.. snurrat runt i butiken och slutat med at man sitter här och kollar runt på nätet lite..

men nu har jag saker att bära in!


UPPDATERING:
Pelli skulle inte komma förrän senare, så efetrsom det regnade så fick jag bära in allt.
och 1 sträckt armmuskel och en öm rygg senare så har jag lyft in 272,5 kg!! DET NI!
minsta väger 7kg och den största vägde 21.. så jag är öm nu, och ska aldrig emr längta efter en leverans.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback