Godmorgon :)

Kl är 5.30 och jag är redan i ordning! :P
När kl ringde kl 5 så ville jag typ gömma mig men det var bara att ta sig upp och nu är jag inte så där jätte trött längre, det är  ju bra !

Ska alltså in till Uppsala för lite julinspiration och julfrukost hos en av våra grossister! Det brukar vara mysigt!
Öppnar 1 timme senare i dag, så vi har lite tid på oss där inne!

Vi har lovat varandra att hålla koll på den andre så man inte köper på sig föär mycket.. kan väl lätt bli så, min svaghet blir kategorin "tillbehör" :) Brukar finnas så grymt mycket fint där inne.. men lite småsaker till jul blir det ju!
Pellis svaghet blir nog krukvääxterna.. Gubben som brukar jobba där inne är en grymt bra försäljare haha så det blir både skygglappar och öronproppar ;)

Vi ska ju till Årsta till vår grosse där på söndag, så då vill man ju kunna handla mer där, för dom har ju mycket, mycket, mycket mer i partihallarna :D

Så det blir en sjukt lång veckan, som inte tar slut för mig .. Mån kl 5 till söndag hehe, men då börjar det inte förrän kl 13. så på söndag åker vi inte förrän kl 11 som tur är.. + att det är min lördag.. så det kommer kännas! Men det är ju "roliga" saker så det gör inte så mkt!


Godmorgon och hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback