Kaffedrickande och bullätande

Min mage knorrade tidigare, massor. så kunderna hörde hehe!
Men så kom jag på att vi har en massa saffransbullar kvar.. hmm.. nu finns dom inge mer ;)
Nu ligger dom i min mage och gör sig bra!

För en stund sen kom en kille som vi spelar med in, hur liten är inte världen liksom??
Han bor i Täby så det är ju itne allt för ovanligt att stockholmarna kommer till Hallsta.. vad dom nu tycker om att vara här för?
Så det var lite tufft endå, att träffa någon i just hallsta som man spelar med :)

Sen ringde jag älsk nyss, han låg och slumrade, vi somnade sent i natt och han i morse xD
Så han skulle få slumra 1 timma till!


Sen efter jobbet ska jag till lägenheten, packa ihop ltie kläder5 och troja och gå ner till mamma med henne.
Hon får sova hos dom i natt eftersom vi kanske blir sena och sen ska jag till sthlm imorrnbitti.
Sen ska jag nog upp till lägenheten igen och vila, sen är det bara göra sig i ordning!
Känns som det är fullt ös hela dagen, jag kommer nog sova gått i natt!!

Satt just och tänkte på hur farligt kaffe är?? någon som vet...?
Vet att barnmorskan säger att man bara får dricka 2 koppar/dag när man är gravid, men är det så farligt med kaffe?
jag har surplat i mig typ 4 koppar nu :)
Inte för att jag blir pigg av kaffe, dricker det mest i brist på annat ;)



Nä, om man ska ta och sopa av golvet kanske.. var en liten tant som hade enr en orchidee, så jag ska städa upp det nu tror jag!

Kommentarer
Ela säger:

är du gravid? :p

2009-11-21 | 15:08:39
Bloggadress: http://trattsvamp.blogg.se/
sanna säger:

bor i grisslehamn. är medlem i häverö bk och och i hallstaviks ryttarförenning:P hehe

2009-11-21 | 17:43:46
Bloggadress: http://sannaeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback