kräkan

I går när jag satt vid datorn så kom världens svettning.. mysigt, i know.
sen kom kräkan..
Sen så mådde jag lite bättre men fortfarande totalt slut i kroppen..
hade jättesvårt att sova i natt. vaknade flera gånger..

I dag på jobbet så har jag mått lite småilla, skakig i kroppen.
Men så går det över och man blir pigg.. upp o ner.
Hoppas att jag inte får influensa, har inte haft det sen jag var liten tror jag..

Blir hursomhelst ingen övertid i dag, vi har jobbat på bra!

Sen efter jobbet ska jag upp och gratta morfar! GRATTIS MORFAR PÅ FÖDELSEDAGEN!!
Äta tårta och hämta lillskruttan!

 

 

Ricke, när du ringer så värmer dina samtal, alltid så mysigt att prata med dig!! Man blir så glad =) Älskar dig <3


Kommentarer
nizze säger:

haha du har fått bacon sjukan

2009-11-03 | 17:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback