Ledig imorrn :P

Dagen i dag var seg men sen vid 12 kom en pall från MÖRSE, I LIKE!!
Alltså alla julsaker :p
Så då ringde jag till pelli så hon kom ju skenande hihi, vi har väntat på den pallen hela förra evckan. så hon stannade och hjälpte till att packa upp alla saker :P
Hon fick gå igenom listan (det tråkiga) och jag fick ställa upp och pris märka (fingra på alla roliga saker !)
Så dagen rann på endå, som tur var!

Imorrn är man ledig, sköönt! Speciellt nu när det är så lungt , ja lungt överallt.. känns verkligen att folk bara väntar på julen nu..




Ricke; du ska få din fralla ;)
En liten som liknar Sören :D fast en tik hihi


Drog upp min kravlista för cissi när hon var förbi butiken i dag:
En hund som:
*inte skäller så mycket
*är lättlärd
*inte större än troja, men ingen liten knähund heller
*inte fäller så mycket
*Mer mot sällskap än brukshund
*renrasig så det går att ställa ut
*"stabil" en vänlig ras , människokär liksom och ej reserverad.
*utav en "frisk" ras. inga ögon,höft problem osv..
 Ja det var nog allt.. jag får nog inte tag på en sån XD alltid spricker det på någon punkt ;)
Den här rasen får nog leva i mina drömamr bara hihi

Kommentarer
Ela säger:

haha jag skulle också vilja ha en fransk bulldog dom är supersöta :) Ja din lilla lista spricker nog något på vilken ras ni än väljer tvärr, alla raser har ju något som är mindre bra med dom haha. Har du sett en Shiba någon gång?, dom är skit fina och typ som en kelpie om inte lite mindre men dom är tydligen inte så lättlärda men googla bilder dom är såå fina och aaas söta som valpar haha!

2009-11-11 | 10:07:13
Bloggadress: http://trattsvamp.blogg.se/
Ela säger:

Jo, det är ju trist att varje ras har något som är sönderavlat så dom får problem med höfter, eksem eller nosarna! :P Får starta en kennel och börja avla fram friska doggar! haha

2009-11-11 | 12:29:04
Bloggadress: http://trattsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback