Min hopphund :P

I dag avr vi och tränade lite agility, vi körde bara första rundan, andra passade vi på då jag kännde mig lite små irriterad på Troja(hon dampade på läktaren, så mitt tålamod tryte ;) )
Men duktig var hon endå, för att vara andra gången. min lilla busunge!
Första försöket fick hon sitt fnatt och kutade omkring, men sen fick vi till det ett par gånger, även om vi får dela in banan så flyter vissa serier på!
men fy FAN vad dålig kondis man har.. blir till att träna.. man är totalt slut efter några hinder..
Sen höll vi på och krocka och det fångades såklart av kameramannan mamma :D

Imorrn blir det vetrinären kl 13, kolla hennes vackra fläck och så..





Lite filmer bjussar jag på:
(ingen bra kvalite, men endå)





rådamp




Duktig :)



en avcker krock :)


Enjoy!

Kommentarer
sanna säger:

duktig hund! är de i ridhuset i hallsta?

2009-11-18 | 19:28:51
Bloggadress: http://sannaeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback