Min lyckodag :D

I dag ahr arbetet rullat på, sprang och handlade vin och kräftor också!
Sen när jag kom hem så har både Trojas täcke och mina kort kommit!!
Wohoo! så nu ska här pysslas ;)
Trojas täcke var jättefin och inte alls så "Billigt" som jag trodde det skulle vara.. matriellt altlså.. riktigt härligt material, vattenavstötande.. sitter prima trots att det var strl 50 (trodde hon var strl 45..)
Första stegen såg lite lustiga ut men nu ser hon ut att mysa i det haha
men ska ta av det strax, sen ska vi ut och gå i det hehe
Men blev mest glad för att det kom i dag så det kan komma till nytta i ridhuset på söndag!

Sen kom ju Hundsport också, riktigt bra dag brev-mässigt :P

Nu ska här pysslas med fotoalbummet!




Talle, klart jag vet.. vet väl alla ;) förutom du då :P
bara ringa hem hit så får du reda på det =)

Kommentarer
Tallefjanten säger:

fan då, måste jag ringa =) Kan du inte hänga ut honom här då? :D

2009-11-14 | 14:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback