Myshelg!

Helgen har variit mysig och kännts gansk lång, som tur är ;)
Rickard har ju varit här i vanlig ordning, men nästa helg åker jag till han efter jobbet, detta var ju min sista lediga helg på resten av året...ujuj...

Dagen har vi spenderat utomhus sen kl 10, först en rejäl skogsrunda, sen smög vi omkring i Hallstavik.. gick banvallen och även om det var kallt så är det riktigt skönt att starta förmiddagarna med en långpromenad..
Troja var riktigt skitig av alla lerpölar i skogen haha!

Hon gick lös större delen av promenaden och sen när vi lämnat ricke vid bussen så fick hon bära kopplet hem, hon var så trött så hon höll sig alldeles brevid ;)


Ikväll väntar agility i ridhuset! Får se om vår slalomträning och däcket sitter?.. hmm.. vi får väl se ;)

Har suttit och kollat lite olika tävlingar i början av nästa år, men alla ligger ju så j*kla långt bort.. hoppas jag tar körkortet fort, den här gången SKA jag klara det ;)
Annars får man väl ta tåget lite här och var ;) och sen taxi ut till tävlingsplatserna haha!

Men som vanligt är det så mycket man ska hinna med.. i vår kommer jag ju försöka åka upp till Ricke i härnösand de helger jag är ledig.. så då får man försöka priortera saker hit  och dit, upp och ned ;)
Men jag är ju bäst på planering ;p haha!

Nej, en tur till affären nu, på återseende!


Förresten så har Troja fått lite fjun(moppemusha) på sin fläck, skitbra! och sen så sa Ricke att hon breddat sig fint, det ahr jag inte tänkt på som ser henne varje dag, men när man tänker på det så har hon blivit lite större, riktigt fint! får knäppa kort och jämföra med några gammla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback