Orolig natt ..

I går morse vaknade jag kl 5 och så  hämta Pelli upp mig vid 6, så for vi till Uppsala :)
Handlade lagom mycket och massa fina saker.. men vi spar oss till Söndag - Årsta!!
Gårdagen gick fort!

Sen i går kväll när jag skulle sova så kännde jag mig jätteorolig.. vet inte varför.. bara låg och vred och vände mig.. Helorolig i hela kroppen...
Sen i natt så drömde jag en massa skumma drömmar och vaknade typ varje timma! Superjobbigt!
Så i dag lär jag vara jättetrött, så ska jag jobba ensam också, långtråkigt..
Men det går det med!

Nu kom mormor för att hämta Troja och jag får stjuss till jobbet :)

Kom på i går när jag pratade med Ricke att jag kommer köra slut på mig denna vecka ;P
Först vanlig arbetsvecka (iofs ledig imorrn) Men sen jobbar jag till lördag kl 13.
Efter det blir det kanske till att vara bartender på Skum, det lär ju bi sent! Sen på söndag kl 11 åker vi till årsta, kommer säkert inte tillbaka till butiken förrän 17-18 och då ska vi snitta alla blommor osv.. så agilityn får nog vänta :(
Men får iaf träffa Ricke på nätterna! haha
Sen efter det är det full arbetsvecka.. hua.. kommer väl gå in i väggen..
Men lika bra att förbereda sig inför julen! då blir det inte någon lugn stund!


Dags att åka!

Hejhej

Kommentarer
Kim säger:

Hon är bara 5 år, men ligger efter i utbildningen då hon nästintill aldrig blir riden. När min tävlingshäst var 5 år så tävlade han 1,20 klasser. Så det är lite skillnad. Har du haft häst?

2009-11-17 | 10:54:24
Bloggadress: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback