På jobbet

Nu har jag öppnat butiken, sitter här och segar :P
Fick reda på i går att jag ska vara bartender på Skum om ett par veckor..
först skrek jag rakt ut men sen när Annika talat om att ricke ska vara dörrvakt så var det ingen fara längre xD
Så det blir väl skoj!

Hoppas denna dag går snabbt.. imorrn blir det övertid då vi har massa, massa binderier.. :)

Blev så besvike imorse, drömde om att det var rickes väckarklocka som ringde och jag bad honom stänga av den. men så var det min väckarklocka ochingen ricke där :(

Men nu är det mindre än 2 veckor tills han kommer :D
och 6 dagar kvar till agilityn igen!
Det var så himlans kul, även om man hade noll kondis.. kunde ju knappt andas efter 1 runda hahaha
Men perfekta sätttet för både mig och troja att få upp flåset!!
PLUS att vi fick tillbaka våra pengar (200:-) för styrelsen går in och sponsrar vår träning och betalar ridhushyran!
Superschysst! Men det är ju verkligen bra för dom att samtidigt få mer ekipage som tävlar för dom! :)
Win, win situation!

Nu ska jag fixa lite i butiken!

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback