Shopping

Har varit och handlat lite idag!
Som många vet så är det ett rent H-vete för mig att hitta jeans, som sitter bra.
Men så strosade jag runt på HM för att egentligen bara hitta en snygg bolero till min nyårsklänning.
Så såg vi nått fint på barnavdelningen, och jäklar vad bra och billigt man kan hitta där ;)
Så provade jag jeans, alla satt bra men det blev ett par fina för 199:-, som hittat!
Sen en Bolero, svart som skimmrar lite i guld, 99:- sen ännu en lång T-shirt, grå med snyggt tiger-mönster 99-
<3 barnavdelningen!
Alla kläder var 164, 12-14 år hahaha. fick mig att tänka tillbaka på när jag var i england och skulle hyra våtdräkt.
efter mycket om och men och provningar så buttrade killen något i stil med "Vi får nog prova en storlek 12 år.."
HAHA! Så är det när man är liten ;) Men billigt på barnavdelningen ;)

Sen for vi till Rusta där jag inhandlade agilitysaker :P
Slalompinnar och ett "däck" , får se om det är så enkelt och montera sen ;)
Det kalaset slutade lite dyrare på 149:- & 299:-.. Sen även 2 leksaker!
Den ena är perfekt storlek för att ha i fickan när man tränar!

Håller även på att träna Troja att Vinka,hon tror jag menar "high five" och vill dutta på mig, men snart får man nog se den där lampan tändas över sötisen huvud ;)
Innomhus träning är så himla bra den här tiden på året ;) så har jag hittat en tjejs sida om massa trix så man får ju lite inspiration!


Dags och vila efter middagen nu, känner hur magen arbetar haha



Kommentarer
Kim säger:

Okej, visste ej att det var drop-in. :p Oj, du måste vara rätt kort? Desto större anledning att ha högklackat. ;) Kul med shopping!

2009-11-18 | 21:47:55
Bloggadress: http://kimlundin.blogg.se/
Madelen säger:

Så kan du ju inte säga...en tjejs sida! Du länkar givetvis till henne eller hur ;) .



Ser fram emot att få se trixet.

2009-11-19 | 19:30:43
Bloggadress: http://k9kiwi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback