Sidoförlyttningar & positioner

Vet ni hur jobbigt det kan vara att träna sånna "små" grejer? hahah
jag är helt svettig av koncentration, Troja bara glad och fattar ingenting xD
Försöker förstå vad det är som går fel... rumpan ut hela tiden, försöker bända bak mig själv så hon ska komma rätt, men inte då.. den eviga rumpan ut!
Snacka om att man blir trött i huvudet ;)
I marsh går vänstersvängarna "bra" , men vid halt hamnar baken utåt, likaså vid läggande och in kallning..
bort med rumpan Troja ;) U got a butt!! move it ;)


Nu vill jag att det ska bli morgon någongång så jag får plocka fram agilitysakerna!!


Ska gå upp och lägga mig och läsa om ett tag.. läste ut "Idun" på 2 sekunder kändes det som.. nu läser jag en spännande bok "Mari Jungstedt - Den inre kretsen" verkar bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback