Sömnbrist

Jag har varit så himla trött de senaste dagarna.. men morrn jobbar jag 4 timmar, sen är det HELG!
Då ska Troja och jag ut och njuta av att det är ljust ute (är ju mörkt när jag går och märkt när jag kommer hem)
Sen ska jag upp till pappa tror jag, äta middag hos mormor och sen på söndag är det ju agility! Skoj!
Ibland önskar jag att dygnet hade 30 timmar.. känns så värdelöst när man jobbar såhär..
vakna-jobba-hem-sova. DÄRFÖR ska man ha ett arbete som är typ 7-15 eller nått..

Usch, nu ska jag nog gå upp och vila lite, känner att ögon är tunga och endå är bara klockan 18..




Kommentarer
Madelen säger:

Så det är tungt att jobba? Jag gick en långtur på en timma i mörkret och regn idag...ganska mysigt. Nu är det helg ha det så trevligt!

2009-11-06 | 18:23:18
Bloggadress: http://k9kiwi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback