Söndag,Tack?

I dag känns det som det vore söndag, jag behöver söndag. nu :)
Men strax kommer mormor och hämtar Troja, Mamma jobbar och jeff sover. han ville inte ha troja här :p
Fast hon tycker det är mysigt och lägga sig och sova på jeffen.
Men hon får det grymt bra hos mormor o morfar också, där trivs hon ;)

Jag skulle verkligen vilja ha söndag. känner mig seg...
Men det är bara att le och jobba på ;)
Har en känsla av att jag kommer stöta på en sur chef i dag..
Men det skiter jag i.. hon har ingen rätt att vara sur om hon nu skulle vara det ;)
Årsta var frivilligt, så jag valde att sova ;)
Hon blir väl mest sur för att jag priorterar mitt liv framför jobbrelaterade sake r;p

Min dummma visdomstand spökar också, han växer upp rakt in i "fettet" eller vad man ska kalla det längst bak på tandraden.. gör galet ont och jag har lite svårt att öppna munnen pga det..
men snart har den också kommit till rätta, bara att vänta ut den..

Den här veckan kommer nog gå snabbt!
På önsdag är jag ledig och jag och troja ska inviga vår lilla agilitybana jag ska montera upp :P
sen på torsdag kommer ju Ricke igen!
Sen jobba fredag, sen är jag ledig resten av helgen!
har det torkat upp så blir det en härlig skogspromenad med ricke o troja i skogen där jag inte kan gå själv, bara ricke som hittar runt den vägen.. så man kommer fram i häverödal.. stigar som ksorsar varandra typ 1000 ggr :P


Nä nu kommer nog snart mormor och jag måste börja leta upp min kofta haha


Förresten; min kappa skulle behövas vädras!! Alla rökte typ sånna där vanilj cigariller i lördags, min jacka har dragit på sig en lukten väldigt mycket... den stinker!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback