Surt sa räven..

Rickes telefon är sönder.. skitkul... 1 vecka kavr tills vi ses och så kan vi inte prata med varandra :(
Sen kommer det ju vara typ 1 vecka emellan gångerna sen med.. skitkul..
eftersom jag har hans mammas extra telefon så tror jag inte hon har fler att låna ut till han heller..
Men jag hoppas att hans telefon vaknar till liv.. hoppas kan man ju..
Så det känns lite surt just nu.. är ju inte alltför spännande att sitta och prata med varandra på MSN.. plus att jag inte tycker om msn speciellt mycket.. rätt segt att sitta där ;)

Sen är det snart dags att shoppa julklappar, eller JULKLAPP blir det för min del då jag bara ska köpa en enda och det till ricke.. men man måste ju börja tänkte på att handla den snart..
för sen drar jultiden i gång på jobbet och man har fullt upp!
Så blir det massa julbord också! är så glad att ett blir på hotellet i stället för skärsta krog som det avrit tidigare år, fatta smaskigt, hört massa bra om det! Sen årsta och uppsala!! NICE!
Uppsala är nästa måndag morgon tror jag, så då kommer vi öppna senare ;P
dom har typ "julfrukost" eller vad man ska säga.. supermysigt brukar det vara!


Ne nu ska jag ladda kameran och lära mamma hur man filmar med den. om den vill gå i gång. den lever sitt egna liv..  :)




Talle: 45.....

Kommentarer
nizze säger:

han har väl träffat en ny brud å vill slippa snacka med dig.........mohahahahaa eller va de de där elakt??? hmmm nääää de va de ju inte =)

2009-11-08 | 19:15:07
nizze säger:

45kg fan judarna på birkenau va ju feta jämfört med dig.......blir pizza diet för dig...

2009-11-08 | 19:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback