Troja

I går kväll gick bul-bölderna ner, skönt. Så fort den stora   (som troligtvis tryckte på nosgången) gick bort så kunde hon andas normalt igen.. sen försvann resten och hon var bara lite svullen när vi bäddade ner oss.
Sen runt midnatt vaknade hon och la en väldigt stor kräka mitt på golvet..
Vad är det som händer?
Sen nu är alla hennes sympton bort och hon är samma pigga, glada Troja igen..
Tänkte gå till veterinären i dag men nu finns det ju inget att undersöka..
men vem vet, kanske kommer tillbaka under dagen..
Tog tempen och även den är normal.. man blir ju inte klok..
Och så går man och tänker på fettet under bogen också, men det ska  vi ju kolla på i december..
Man blir väl tokig...
Jag hoppas det inte kommer vara så här uppochner i framtiden.
Med risk för att  låta grym nu, men jag vill hellre att hon blir ordentligt dålig, så fixar man det. och sen är det bra.
ingen jäkla berg och dalbana tack... Men det är så det känns just nu.. man bara väntar och tänker
-vad blir det här näst?

Madelen; Nu förstår jag verkligen hur du måste känna..

Kommentarer
Kim säger:

Det är kul att rida ponny! :) Tråkigt att vovven ska vara dålig. :( Blir det någon kurs för er i agility?

2009-11-18 | 11:30:03
Bloggadress: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback