Trojas morgonvana..

Varje morgon så är Troja sådär extra kelig, ska helt stå i knät... och hon är inte liten ...
Så antingen står hon i mit knä, är väldigt,väldigt nära mig eller står och spejar i fönstret i vardagsrummet.
Så himla söt!
Just nu står hon och spanar, hon kollar nog fall mormor kommer :)

Så himla synd att jag inte kan lägga över bilder från telefonen, för jag fick sån himla rolig bild av johnny på när Troja sitter och spejar ut genom fönstret som en liten katt- hon satt på ryggstödet av soffan ;)

I dag ska jag fortsätta tröna Trojas rumpa efter jobbet, hon har ingen direkt motorik i bakdelen om man säger som stå..-haha!
Men det ställer till det för positionerna blir helt fel och rumpan hamnar åt fel håll hela tiden...

Sen imorrn är jag ledig och ska montera agilityhindrerna! och komma ihåg att ladda kameran så ni får se hennes framsteg!

Dags för lite hårborstning och sen jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback