Unna sig själv ;)

I dag har jag unnat mig själv ett fint fotoalbum, ett svart där jag ska sätta in kort på Troja, så köpte jag en fin liten guldpenna till den också :)

Hämtade även ut Trojas medecin, tydligen heter jag "Malmström" coolt :)
Men jag fick den endå, så nu har hon fått sin första dos.. hoppas att det inte blir några biverkningar!

Har även satt mig och laddat upp bilder som ska framkalls.. surt att typ hälften av alla bilder inte får följa med..
Antingen för små, för stor, osv.. Sånt man skulle kunna fixa, men jag orkar inte.. plus att det Bugga 2 ggr så jag fick ladda upp alla 84 bilderna igen...
Så nu får vi se hur många man får framkallade tillslut.. säkert bara 20 eller nått.. hmm..
Blir fint endå!

Imorrn blir det jobb, så jag måste försöka komma i säng tidigt, eller det gör jag avrje kväll.. somnar bums..


så är det torsdag imorrn, alltså bara 2 dagar kvar tills Rickard kommer <3
På lördag klockan 17.20 kommer han till Norrtälje där vi ska hämta honom *lycklig*

Han har endå skvallrat att jag får 7 julklappar :D wooho :P
Han får bara 2.. ;)

Nä nu ska jag gå upp till min dator för att se hur det går med bilderna.. hoppas hoppas.. annars blir jag riktigt sur....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback