Arbetsförmedling..

Har precis kommit hem från arbetsförmedlingen.. så segt att gå dit men mycket, mycket roligare nu när therese går i samma grupp som mig :D
Vi gick på studiebesök hos något telemarketing-företag..
jag och therese tog hissen upp och fastnade i hissen xD läskigt men sen åkte den ner igen.. tur för oss..
besöket var rätt skoj faktiskt.. Skönt när det är roliga människor som står där och pratar..
Inte som stackars Rickes lärare.. han var tydligen superseg och supertråkig att lyssna på och det ska dom sitta och göra i 2 veckor..

Nu ska jag ge trojsan sin medecin sen så ska jag sätta mig och ta det lungt ett tag, sen möta Madelen vid 15.30.

Sen ska jag inte göra mycket mer i dag!



Hejsvejs lingonrejs!

:S



Kommentarer
Ela säger:

Tjena Tuttdoktorn, min blogg är uppdaterad igen, haha :P Bättre sent än aldrig, hoppas Trojsan mår bättre!

2009-10-08 | 11:06:31
Bloggadress: http://trattsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback