Bio..

ja vad ska man säga om bion.. att man verkligen inte ska läsa boken innan filmen?
Det är svårt för migg att ge "Flickan som lekte med elden" ett rättvist betyg.. eftersom bken alltid är så mycket bättre..
Men den var bra endå. Men jag blev lite besviken att vissa scener ur boken inte var med eller inte stämde med filmen..
Men så får ju inte en hel bok plats på nån timmas bio heller =)

Men det var mysigt att gå på bio, efter det så tittade vi upp till Grabbarna grus som hade fest..
men vi blev kvar typ 10 min, sen gick vi hem =)


har faktiskt börjat packa nu, lite papper, Troja saker och lite smågrejer jag inte kommer behöva tills vi åker ner..
Så på söndag kväll landar man i Hallsta och på måndagsmorgonen börjar man jobba..
Så kommer jag räkna dagarna tills 2 veckor frammåt i tiden då Ricke kommer ner och stananr fram tills januari
<3
Så hösten kommer jag överleva.. våren blir jobbigare eftersom jag och Ricke inte kommer ses så ofta :(

jag har kommit på att jag njuter lite extra avrje kväll när jag går och lägger mig.
Kommer nämligen sakna våran säng väldans massa xD
Duntäcket,alla mina kuddar.. att bara fluffa ner sig.. den är superskön!
Men som senaste nätterna så har Ricke gett en av mina kuddar till troja.. hahaha..
Annars använder hon mina ben som huvudkudde, så han tyckte nog hon kunde få det lite mjukare ;)


Nu ska jag göra annat!

Go'kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback