Bus!

I dag har inte varit så tråkig dag som jag trode den skulle bli :)
Inte för att det hänt så mycket, men det har varit en bra dag endå =)
Gick och mötte Ricke efter att han ätit sjögräs (och nu har jag lovat honom att vi ska gå dit och jag ska proväta någon dag...)
ris,sjögräs och rå fisk... hm..

Sen så fick Troja busa i parken, dogge tyckte hon var duktig som inte springer fram till folk när hon är lös.. det är hon faktiskt.. Men säger man Hej till någon man känner så tycker hon helt plötsligt att det är heeelt okej att hoppa upp på dom :D
Men hon är ju bara en liten skitunge ;)

Sen så har vi lagat mat, för en gång skull så kunde vi stå i köket båda två. i vanliga fall så kommer vi bara osams :D
Mest jag som blir sur om Ricke pillar med det jag håller på med, haha
 
Sen har vi vart ute och busat med Troja lite mer och ja.. som sagt.. inte gjort många knop.. men endå en bra dag =)


Har även kommit på en skitbra sak, dogge bor ju mitt emot oss typ.
och vi har  ju en gammal softairgun med lasersikte och om man vill dogge någnting och inte orkar ringa eller gå över, så kan man lysa med den in till honom och när han ser det så kommer han ut på balkongen och så kan man prata..
hur ballt är inte det då?
Men Ricke tycker inte att det är någon bra lösning.. så det får vara min ide som jag ska ta patent på någon dag hahah "laserringklocka" :D hahaha skitkul va?



Nu ska jag dra ett varmtäcke över mig och äta godis och dricka cola :D
Förresten känner jag mig nästan tjock när jag handlar med Rickard.. i dag köpte han vindruvor och jag en stor påse godis ;D Men jag älskar godis! Onyttiga saker är alldeles, alldeles underbara!



Kommentarer
Ela säger:

Jag antar att det var du som hade skrivit en kommentar i bloggen utan namn :D Vi har henne nu någon månad eller två sen får vi se om hon blir kvar eller inte. :) Hon var med i branden när hennes ägares hus brann ner och igår kväll när ja va ute med henne så var hon jätte rädd för något, då kände jag att det luktade jättemycket brandrök, inte undra på att hunden var rädd liksom.

2009-10-10 | 09:51:57
Bloggadress: http://trattsvamp.blogg.se/
Kim säger:

Ja dom gör ju det! Snart är han i det där "ful stadiet" när benen är jätte långa, rumpan högsta punkt och det inte är någon ordning på nått. Haha

2009-10-10 | 10:32:57
Bloggadress: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback