Ricke:

Rickard, här är min önskelista!

Vetekudde - Bluebox 165:-

Guld eller Silver halsband

Vetebälte - Scandinavian 290:-

Tofflor, Antingen denna eller den här modellen. båda kostar 399:-
(går ju att hitta billigare på andra ställen..)
Så slipper jag sno dina ;)

DVD serier:
Greys Anatomy Säsong 1-->
Desperate Housewives säsong 1-->
One Tree Hill Säsong 1-->
( så man har något att kolla på kvällarna)
Serierna finns på t.ex Discshop, Ginza, CDON osv..

Böcker:
Idun - sagan om valhalla

Saga från valhalla.

En resa, en kryssning eller nått sånt!

Nu kommer jag inte på något mer!

 

Sen skulle jag säga massa hundsaker och presentkort. men då blir det ju typ inte till mig :) iaf inte hundsakerna :.
Men nu vet du ungefär vad jag önskar ;)










Kommentarer
nizze säger:

lämna in en lotto rad åt henne vinner hon så har hon förtjänat å få nått.......å då kan hon handla själv =)mohahahah

2009-11-01 | 13:18:49
Kim säger:

Ligger den i Hallsta? Djurgårdare kan man ju inte vara. ;) Mer pinsamt att va Hammarbyare i år kanske, som Sebbe. :p

2009-11-01 | 16:56:07
Bloggadress: http://kimlundin.blogg.se/
Kim säger:

Yes det är där som hon tränar! :)

2009-11-01 | 17:05:06
Bloggadress: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback