Fläckmatta =)

Det dummaste man kan göra är att ha en vit matta när man har en svart hund :P
Hur mycket man än dammsuger så suger den åt sig ännumera hundhår xD
men den får vara kvar ett tag till. så är det bara att kasta bort sen !
Den fick sig även en gul/grön vacker spyfläck av Troja i natt, så jag fick gå upp, torka bort och spraya på fläckbortagare =)
Lillbönan såg så ledsen ut, så jag bar med mig henne till sängen igen och så somnade hon så sött.. lillfisen!

I dag har jag varit hurtig, medans ricke var i väg på spinning så storskurade jag hela badrummet, väggarna, dörren osv.. kunde knappt andas av medlet.. borde ju inte vara så starkt, är ju svanenmärkt.. men mina små lungor tyckte det var starkt =(
Men fint blev det!


Nu ska jag glo på lyxfällan.. galet program det där... Dom som är med är verkligen totalt deperata annars skulle dom nog inte ställa upp i tv.. men vissa är så otroligt oansvariga.. men vissa har bara haft en jäkla otur.. får se vad det är ikväll =)

En kort uppdatering blev det!


Gdnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback