Fotboll

I dag har vi  varit ute och käkat med folket.
Härnösand har än en gång fått besök nerifrån..
Tycker dom kommer var och varnnan helg =)
Men den här gången är det bara Don och freddy.

Ikväll ska vi upp till grabbarna grus och kolla på fotbollen. Är ju Sverige- Danmark i kväll!
Avspark 20.00, så vi ska nog börja röra oss snart!
Troja får stanna här hemma i dag för det kan bli att man kanske hakar ut med till krogen sen (nykter).
men vi får se.. brukar vara rätt jobbigt att vara nykter bland fulla människor :P

Har druckit massa cola i dag så är pigg haha, jag blir trött när jag dricker kaffe och superpigg när jag dricker cola ! skumt det där..Men cla har väl mer coffein eller vad det heter..


Nu ska jag göra mig klar att gå ut igen i det ISKALLA vädret.. dog typ på vägen enr på stan tidigare idag, endå har jag lyckats hitta mina vantar, men det är kallare än i vintras.. typ så där rått kallt ute.. så man går och spänner sig..
konstigt eftersom jag inte frös i vintras.. men men..

Nästa vecka måste jag börja tänka på vad jag ska packa med mig ner.. jag behöver 2 v på mig att packa haha :D



Nä, Godkväll!

Kommentarer
Kim säger:

Nej det verkar svårt med det! Har typ tusen annonser ute.. 3 hästar som behöver ryttare, min tävlingshäst rids och tränas av hans medryttare. :)

2009-10-11 | 11:16:57
Bloggadress: http://kimlundin.blogg.se/
nizze säger:

socker sandra socker...........de e väl typ 35% socker i cola,snabb dålig energi men pigg blir du en stund iaf.......

2009-10-11 | 12:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback