Godmorgon sunshine

GÄSP. är riktigt trött.. hoppade nästan till när jag såg mig själv i spegeln i morse..
behövs ingen halloweenkostym här inte ;)

Men nu är det snart helg.. kl 17.30 om jag har tur ;)
Det har jag verkligen förtjänat och om jag hade jobbat imorrn så skulle jag nästan inte komma upp .
Men jag har varit duktig denna vecka o bara snoozat 5 minuter, i dag 4 :)

Så snart ska jag ta med mig Troja till jobbet en stund. mysigt =)


Blir inge långa blogginlägg när jag är så här trött.. får bli när jag kommit in i rutinerna mer!



UPPDATERING:

Sitter på jobbet nu, Troja skuttar omrking i butiken och luktar på blommor.
Är bara hon o jag här så lite tomt..
men snart är det dags att öppna, ska bara dricka upp mitt kaffe :)
Funderar på om jag ska ringa veterinären i dag och boka tid eller ej..
Den ligger precis bakom butiken så jag kan ju gå ner dit annars :p
man får inte vara hur lat som helst ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback