Hundplanering 09/10

ja snart är det dags för ett nytt hundår.. då ska vi ligga i lite mer..

Detta står på planeringen:

MH (mentalbeskrivning Hund) Blir troligtvis i April då Häverö anordnar den.

Höftröntgen

Gå en spårkurs i vår, även fortsätta lydnad och agility(kanske redan i vinter, då jag anmält mitt intresse.).

Debutera i Lydnad, agility och kanske bruks.

Hinna med några utställningar. (självklart blir det kelpiespecialen, kanske båda två)

Börja träna viltspår(redan i höst, i skogen bakom mormor :D)

Kanske hinna med någon korningsdel (slutet av 2010)


ja, so far so good.. Sen ska man hålla allt också. Kommer säkert på massa att lägga till också.
Men några av dom här sakerna är "måsten" så dom priorteras högst.
Utställningar te.x. kommer lite längre ner, men vore kul att komma i väg på några sånna också :)

Kommentarer
Kim säger:

Dom säger att man kan få det om man dricker för lite vatten. :p Jag visste inte att du bodde/ska flytta hit till trakterna? :) Ser ju att du ska gå kurs via Häverö, min mamma håller till där och det är även hon som sköter hemsidan. :)

2009-10-23 | 10:04:30
Bloggadress: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback