I Hallstavik-.-.

Efter 4 timmar i bil avr det endå rätt skönt att komma fram, även om målet var Hallstavik..
Känns väl sådär, men ska bli skönt att jobba imorrn.
Gick en promenad med cicci nu på kvällen, runt skärsta.. impad av hur en typ höggravid orkar gå så långt! :D
Men hon är så himla liten, säkert en pyttebaby där i :)
Troja pissade ner hela hennes trappuppgång.. hatar att hon måste pissa varje gång när hon blir glad.. en riktig pisshund ;)

Har packat upp mina saker och imorrn kommer förhoppningsvis min data att hamna till rätta.. hoppas så iaf!

I går var vi till Bittens förresten, känner mig trött i dag, men skönt att jag inte vart någe bakis av det!


Saknar Ricke massor och om 13 dagar får jag pussa o krama på han igen!


Näs ka upp och bädda säng nu, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback