Järnstrumpbyxor

Vet ni att HM's strumpbyxor är stencoola?
Jag köpte ett par i våras som det sen blev ett pyttehål på vid knät som syntes lite mer när man satt ner.
Så jag dumpade dom men nu tänkte jag att dom vore ju perfekt till halloween, göra "masker" på ännu flera så några kunde se ut som rivmärken.
Men ellerhur.
Jag,jeff och jonnie har försökt dra hål i dom.. men inte..
stenhårda.. så  hur jag lyckats gjort hål på dom förut vettefan.
Så vi tog en sax och klöpp och drog men tillslut såg dom bara malätna ut. så dom får sova i sopkorgen.
Istället tar jag mina nya strumpbyxor :)
Känns som jag knappt kommer vara utklädd. skittrist.
Men tänkte ta lite blod av cissi som jag kan göra lite på armarna med.
sen lite svart smink.
Blir väl bra..

Ska vara vid cissi vid 16 så måste skynda på lite nu..

Hörs ikväll kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback