Käftsmäll

Ja hösten kom som en käftsmäll :P
helt plötsligt är det svinkallt och parkbänkarna har städats undan..
I natt regnade det så det var åtminstonde  inte minus.
men helt plötsligt känns det som att sommaren var för fleeeera månader sen..
Men det är ju bara 1 månad  sen som det var augusti..
Snart kommer snön =)

Jag har ont i min ena visdomstand som ploppar upp.. trodde jag fått alla, men räknat fel då..
Ont gör det för den har fått för sig att växa sig in i kindfläsket.. så det har blivit som ett tandmärke i den.. inte skönt, inte skönt..
men det måste vara sista nu...

I morgon ska jag ringa veterinären.. uschans.. hoppas jag får en tid direkt.. Troja har fått knölar som är stenhårda längst bak , bakom sista juverna, hoppas det bara är förstorade kötlar och inga tumörer...
Så hoppas verkligen på en tid imorrn så man slipper oroa sig..

ne nu till annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback