kan inte sova.. :(

Ju mer dagarna tickar på desto svårare blir det att somna på kvällarna...
Vill inte åka till Hallsta och "1 år" där låter som 10 .. Men det är enligt mig till Maj, sen slutar ricke plugget och så flyttar vi till nån ort och då måste jag börja söka jobb där, så Maj har jag som mål först och främst..
klarar jag mig dit så blir det lätt sen =)
Men tills maj så kommer jag och Ricke spendera ungefär max 4 dagar i rad med varandra.. det är surt..

I dag är det bara 2 fjuttgrader ute, men solen skiner..
Ska springa till arbetsförmedlingen senare, i dag har jag för mig att dom typ skulle snacka om kronofogden osv,. vad det nu har medd arbete att göra vettefan... :S
Sen är det bara 1 tisdag till.. så frusktansvärt tråkigt är hehe...


Ne nu till att dammsuga lite kanske??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback