Klubben

I dag så gick jag och Madelen med vovvarna till klubben för lite träning.
Gick lite si och så med det för vår skull, är lite frustrerande att allt går klockrent när man tränar själv med Troja men när det är andra hundar med så ligger hennes fokus på allt utom mig..
Men jag fick kontakt efter ett tag och så körde vi slalompinnarna med, sen fick det räcka för oss..

Ska bli skönt om man kommer med i någon kurs, för det är ju enda sättet att träna bort det, att utsätta henne för massa hundar.. någon gång ramlar poletten ner :P


Frös som en gris när jag kom hem och tände massa ljus och så satt jag och mös när ricke var på bandyn..
Sen var det raid, smidigt som sjutton gick det och vi var klara innan Grey's började kl21.. så jag behöver inte passa repriser på söndag :P


En jäkligt sur sak är att jag inte hittar mitt lämpa.....
Vart är det?? har letat i alla papperslådor, pärmar osv.. men det är spårlöst borta...
tog jag med det till Hallsta i sommras?? i have no idea...
Men det borde gå att få ett nytt utskickat igen.. är ju bara för dom att skriva ut och skicka tycker man,,


ne, lite mer tv nu och sen blåsa ut ljusen och gå och sussa!

Kommentarer
Madelen säger:

Lämpa? Raid? Prata svenska männska ;)

2009-10-15 | 07:18:47
Bloggadress: http://k9kiwi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback