Kryp!

Har spenderat lite tid hängandes vid väskan, funderar på om det är någe mer jag kan packa innan helgen.. men det är det nog inte..
bara sånt jag får slänga ner precis innan vi åker..

men eftersom packningen inte är lika motiverad som den skulle vara fall det var en utlandstripp som väntades så kom jag snabbt av mig och började träna lite med Troja istället, så himla mycket roligare :D

Vi tränar kryp , och jag garvar lika mycket alla gånger, så hon tycker ju det är skitkul!
Vi börjar vid dörren och kryper hela hallmattan och hon ser så rolig ut och fort går det!'
Men jag måste fortfarande stå nedböjd och peka att hon ska krypa, men hon är skitduktig!

Försöker även lära henne att använda baken, att den faktiskt kan röra sig fast frambenen står still ;)
Så i går på slutet av vår lilla träningstund så var hon riktigt fin, vi backade runt i cirklar och hon var riktigt bra placerad brevid mig :D Dutti vovvan!



Nä nu ska man kanske göra lite och käka?

Kommentarer
Ela säger:

Ja, det säkraste är nog att ha på munskydd :P

2009-10-20 | 13:27:34
Bloggadress: http://trattsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback