Läskigt folk..

Efter att ha suttit och segat 1 timma påa rbetsförmedlingen, fnissandes åt allt förutom det man borde lyssna på..
Så knatade jag och therese ut genom portarna..
plötsligt rycker en gubbe tag ganska hårt i min axel.
jag hoppade en halvmeter och tänkte om jag skulle kicka honom på smalbenet eller ej..
Men jag valde att lyssna vad han ville.
-Vad tycker du om debatten?
-Vilken debatt???
-Den om att det satts en 15års gräns på att få köpa energidrycker
-okej.. nä det är väl rätt fjånigt, om dom köper för många så är det väl föräldrarnas ansvar att se till så dom itne dricker för många.
-Så du är emot det?
-tycker bara att dom kan sätta det på allt möjligt om dom håller på sådär
-vad menar du då?
-typ kaffe...

-Okej, stå still och kolla i kameran
KLICK KLICK
-tack hej


Okej.....? vart kom det där folket i från och vad fan ville dom egnetligen? hahah
Fråga inte ens om dom fick knäppa kort, både jag och therese såg ut som frågetecken och stod kvar lite halvt chockade innan vi garvade åt det med..


Så nu är jag hemma, ska leta sista pappret som jag ska ge arbetsförmedlingen.. saker har en tendens att försvinna men det borde vara här i krokarna..


byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback