Manuel Knight

I morse knatade jag ner och mötte Therese för att bege oss till teater, vi var där 15 min innan alla andra så vi käkade massa bullar och drack för mycket kaffe xD
Sen så var det föreläsning om ja, det handlade väl om förändring-kriser,utveckling.
Men det var nog det roligaste jag någonsin varit på.
Manuel Knight kommer från USA men bor i göteborg, och han borde vara komiker!!
Helt klart!
Tårarna sprutade för man skrattade hela tiden!
Sen var det lite sjuka övningar som mer liknade blinddates xD Tur att jag och Therese inte "böt" när man skulle.. ja, svårt att förklara vad man skulle göra men det handlade om att lita på någon tror jag xD

Men det var otroligt kul!

Imorrn är det arbetsförmedlingen som vanligt och man kommer ju verkligen tycka det är extra tråkigt där efter den här dagen :)


Sen nu har vi smockat i oss några frasvåfflor med sylt och glass till lunch, Jummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback