Norrland runt

I morse åkte vi till Bjärtå till rickes pappas grav, vägen dit var lååång!
Och kringelikrokig, så jag blevg nästan lite åksjuk..
På hemvägen kom vi på att vi faktiskt hade GPS i bilen.. smart..
Synd att det är disigt ute för det är så vacker utsikt överallt!

Nu har vi ätit SUSHI, jag käkade en 6 bitars. var rätt gott faktiskt!
Så nu har man gjort det också ;)


Nä dags för en dusch!

BYE


Förresten; jag ska sätta mig och updpatera min önskelista säger ricke, så jag ska försöka hinner med det i dag!


Imorrn är det bara tandborsten som ska packas ner, sen bär det av. har hur mycket packning som helst med mig så mamma; gör plats ;) hihi



hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback