Not without my ricke!

usch, i dag har varit jobbigt.. fick världens hemlängtan i dag.. ville upp till ricke och gömma mig..
363 dagar kvar här.. jippi..
Men samtidigt är det bra träning (haha) för mig att vara här när ricke är uppe för jag är som Troja litegrann, att så fort något känns lite jobbigt så springer vi båda och klättrar upp på ricke :)
Han är min och trojas livsklippa, ååh vad nördigt det lät. men han är super!

men något som gör allt tusen gånger värre just nu är att han just berättade att det är den 14.e han kommer ner.. det är nästan 3 veckor kvar.. DET känns totalt värdelöst och man har bara lust att gå och dö..

Men det får funka såhär.. jag får jämt hemlängtan, nu borde jag endå inte få det eftersom jag är hos mamma..
men jag längtar endå bort från hallsta..
Hoppas det vänder snart.

Längtar till söndag massor, då ska vi skingra tankarna med agility! Ser verkligen fram emot det.
och på lördag ska jag och cicci ha våregna lilla halloweenfest, med alkohålfri blodig bål :)
skrämma barn ;)
Så kan ju alla fullisar ha sitt roliga på folkan.. jag ser verkligen inte nöjet med att gå ut där..



ja, talle, den var jättefin, verkligen.. super alltså... xD



ricke, rym hit nu. jag och bönan saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback