Osociala Sandra ;P

I går så var vi ju uppe hos grabsen och kolalde fotbollen, som drack och vi var nyktra. dom tyckte säker att vi var skittråkiga ;)
Sen så gick vi hemmåt direkt efter.

Fotbollen kan bara samanfattas som ; Veteranfotboll.. Lagerbäck är lite som Göran Persson; rädd för förändringar..
Så in med några topptaggade nykomlingar i landslaget så går det nog bättre!
Min syn på det hela åtminstonde..
Men vi har vi någon liten chans kvar att ta oss till Vm..

Annars så har jag kommit på hur osocial jag är ;)
Jag pratar bara med mormor o mamma på telefon, i stort set... annars tycker jag inte om att sitta i tfn..
Jag orkar  typ inte vara social på internet heller, blir väl att man bloggar lite här, kikar runt några minuter och kanske att man loggar in på Facebook då och då.
MSN vet jag knappt vad det är längre.. är aldrig inloggad..  och om jag skriver med någon (eller snarare svarar) sp blir det mest bara "mmm" och "aa"..
SMS skickar jag inte allt för ofta heller, blir väl till Ricke, annars inte särskilt många, mest för att jag tycker den här mobilen är så jobbig att skriva på..

Jag måste helt enkelt bli mer social :D
fast å andra sidan så pratar jag för mycket, så det jämnar väl ut sig! =)



Nu ska jag dricka lite saft! sen blir det några repriser på Tvn som jag missat i veckan pga raid..



hejhej


Kommentarer
Kim säger:

jag lyckades med att inte strypa henne ;)

2009-10-12 | 11:00:32
Bloggadress: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback