packning.. mera packning..

Jag tror jag packat nästan allt jag ska ha med mig nu.. fattar itne..
först så ackade jag stora resväskan och tänkte "kan det här verkligen stämma, så lite saker"
men ju mer jag packat desto fler saker komemr jag på att jag måste ha med :P
Nu är det 2 resväskor, 1 ryggsäck, 1 dator(mskärm och allt) 1 papperpåse, 1 plastpåse och så en väska med hygienartiklar.
HAHA! så nu borde det itne kunna bli mera :P

har precis betalat in till agilityn också, så himla billigt det blev, en kurs kostar annars 700:- för 8 ggr + att jag då skulle behöva betala medelemsavgift.
Nu betalar jag 200kr för november och december, varje söndag.
Och ingen medlemsavgift.. ^^ så himla billigt det blev!

Sen betalade jag även in min årliga avgift till Stockholm bostad.. hua..250:-
För att stå i kö liksom.. till ett ställe jag inte vill bo på xD
Men vi hamnar väl där någongång endå kanske, och jag har ju endå betalat i ett par år så då är det ju dumt att sluta :P då försvinner ju alla poäng.. så knasigt..


Går allt som vi hoppas så sitter vi i hus vid ungefär den här tidpunkten nästa år.. hoppas hoppas..
ett litet hus/stuga någonstans mellan sthlm o norrtälje är det tänkt..
vi får se, något att längta till medans man är i (skit)hålan.. :)


Nu ska jag glo tv och vänta på att Ricke kommer hem från bandypandyn.. jäkla hurtiggubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback