Sjögräs

I dag skulle jag egentligen följa med grabbarna grus ut och äta lunch.. dom skulle käka på sushistället..
men nu så ringde ricke och sa att dom inte hade någon annan mat än sushi.. och det äter ju inte jag.. :(
Så dom kan äta sitt jäkla sjögräs så ska jag göra mig en tallrik gröt...
Är typ vad jag lever på =)

Är på sånt där halvkasst humör känner jag.. har så himla tråkigt.. tog en promenad till sjukhuset med Troja imorse, var iskallt.. fast solen skiner... och jag hittar inte mina vantar.. vart är dom? Troja.. har du tagit dom??
haha!

fast jag såg faktiskt en av vantarna för inte så länge sen, men kan inte komma på vart...


I dag ska jag göra ingenting. som vanligt..
Börjar bli skittråkigt att gå hemma nu när man bara väntar på att man ska börja jobba..
men vet att jag kommer lessna efter typ 2 dagar..
Som jag sagt sjuhundranittio gånger förutom så vill jag egentligen inte fortsätta vara florist..
Men tänkte att jag kan ju jobba och tänka vad jag vill börja pugga så kan jag söka lite olika saker i vår sen..
Men på de flesta måste man ha åtminstonde matte B.. så då måste man plugga det innan.. hmm.. jobbigt sånt där =)

Äh, vi får se vad som händer..


Ser mest fram emot lönerna även om dom inte heller är något att tjoa över om man ser vilket jobb man gör...

Fy fan vad gnällig jag är i dag ;)




Tur att den här tösen är världens vackraste <3

Kommentarer
Ela säger:

Ja hon är skit go lilla Lady :) Skönt att hon redan har lydnad men man kan ju träna ändå, tänkte börja lägga lite spår åt henne när hon vant sej lite mer med mej, men hon är perfekt familjehund :) Så kul, har verkligen saknat att ha hund! :P

2009-10-09 | 19:45:22
Bloggadress: http://trattsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback