Slagen av sömnen

Tidigare runt typ 18-tiden så sa det bara TJONG! jag blev så trött att jag blev yr och mådde illa :(
Så medans Ricke var till spinningen så låg jag helt död på soffan, Troja tröck sig in bakom min rygg..(otroligt hur liten hon kan bli)
Men inte kunde man somna för det..
Så när Ricke dök upp så hade jag fått lite ny energi, men jag har endå legat kvar på soffan :P
Men nu väntar strax sängen..

I dag gick jag in på Arken och hittade ett täcke jag vill ha till Troja..
inte för att hon behöver det varken nu eller i vinter när man är ute och går utan tänker mest att det kan vara bra att ha endå. fall man tränar typ, kanske går agilitykursen i vinter och då är det ju kanon att ha ett täcke att ha på efter så musklerna inte kyls ner för fort..
men det kostade 499:- och jag har inte det att slänga ut på ett täcke till henne just i dag.. men fint var det..
Ett hurtta-täcke.. en annan dag blir det av! :)

men så kul endå att hon som har butiken har så bra minne och pekade ut rätt storlek
-du har ju en kelpie så den här borde passa!
hihi, min pissfia har ju kissat där inne ett par gånger när hon blivit glaaad :D hahaha
Men jag ska in och prova, om jag hinner innan jag åker.

Har faktiskt packat i dag med, men man står mest och snurrar runt.. Vill ju inte packa med allt jag äger och har direkt :P hem är ju här..
usch,, vill inte.. kan någon typ pistolhota mig att inte få jobba i Hallsta?+ pliiis?
Nej, men räknade ut löner för de kommande månaderna för ett tag sedan för att uppmuntra mig själv att jag behöver ett jobb xD
Såg ju inte för brilljant ut, skulle ju inte tacka nej till att plocka ut 20-25 tusen i månaden.. men det känns lite avlägset ;D
Men det kommer rulla in betydligt mer än vad jag får för tillfället, så det är det jag får haka mig fram på!


blablalbla.. vad jag skriver massa skit ;)

Sängen nu!

Kommentarer
Ela säger:

Jag skickar en tanke till dej när du måste hänga i Hallsta sen din stackare så kanske det känns bättre :D

2009-10-20 | 08:04:57
Bloggadress: http://trattsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback