Springflickor =)

Nysshemkomna(jag och troja) efter att ha sprungit ett ärende åt ricke, eller jag sprang ju samtidigt åt mig själv. så vi blev inga riktigt springflickor.
Men Troja blev lycklig när hon fick träffa husse mitt i promenaden :D

Passade på att knäppa lite kort också, men Troja är svår att få till en bra bild på, för hon verkar räkna "1-2-3-och så kolalr jag bort" Men några blev det, speciellt då jag fick turen på min sida att hon såg något jääättespännande.. var en människa med hund... mycket intressant tyckte hon!









Buksvin



Vårtsvin


"vet du matte, du är så jäkla tråkig med din kamera att jag sticke rin på den här tomten nu..."


"..fan vad sur du blev jag kommer ju.. perfekt hål i häcken...ÅH! gräs, gott!"


"blir du glad om jag går fot ?"





Skumma träd, ena är alldeles höstigt och det andra håller sig kvar i sommaren.






Så söt <3 Lilla bönanbus!


Kunde fått till massa andra där det var jättefint, men antingen stängda ögon, tungar ute, visar rumpan. Ja, näst intill omöjlig att fånga på bild ;) jag får helt enkelt kosta på mig en kamera med kortare slutartid!

Kommentarer
mormor säger:

det blev jättefina bilder på lilla trojsan . Men ni har lika mycket löv kvar på träden som här.så jag tror att troja har kul där Ha det så bra så ses vi om 2 veckor Hejsan svejsan

2009-10-12 | 16:10:23
nizze säger:

eller så lär du dig å ställa in kameran,för köper du en dyrare så klarar du iaf inte av å ställa in den= mera pengar till ingen nytta hahahaahahahahaha

2009-10-12 | 19:14:18
Ela säger:

Va söt Troja är, hon ser ut som en svart räv :) Lady ser mer ut som en björn haha.

2009-10-14 | 09:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback