Sushi time!

I dag har vi käkar lunch på sushistället.
jag,Ricke,Alex,Dogge och Johan. Alla tog sushi utom jag..
så pass dyrt att jag inte lägger dom pengarna på något som jag kanske inte tycker om ;)
Men jag smakade en bit av den som såg minst läskig ut på Rickes tallrik, smakade ris.. :)
Jag köpte mig en macka med rökt lax på..
Mackan var lika hård som knäckebröd så jag skrapade av laxen och käkade den.
Men nu har jag jätteont i magen så undre om den inte var gammal eller nått.. :(

Sprang in en snabbis på HM och köpte hårfärg också, har någon cm utväxt nu, och det var länge sen jag såg min vanliga hårfärg xD
Undra vad det är för färg egentligen?? haha, är lite sugen på att göra en sån där "avfärgning" för att se vad man har för hår.. :P
Men det slits tydligen väldigt på håret, så jag färgar bara om det, slits ju bara lite medelmycket xD
Skulle nog inte ens märka fall jag blev gråhårig hahaha!

Ikväll verkar det bli bio-Flickan som lekte med elden.
jag är supersugen på att se den efter att ha läst boken. den verkar så himla bra!


Så blir det tacos ikväll.. jummie!

Kommentarer
Kim säger:

Ja man blir ju förbannad! Hur kan man tjäna pengar på sånt skit?

2009-10-18 | 12:03:13
Bloggadress: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback